piątek, 9 maja 2014

Desendo

Witam, witam :)
Pierwszy rozdzial nie pojawi sie wczesniej niz 17 maja, czyli juz za tydzien :)
Mam dla was prolog, a tak dokladnie dwa. Opis bloga i wycinek z pozniejszych rozdzialow :) Zacznijmy od opisu:

W Hogwarcie wszystko jest takie zwyczajne. Nic sie nie dzieje. Voldemort, o nim prawie sie juz nie slyszy. Komnata tajemnic, juz wiekszosc o niej zapomniala. Az do pewnego czasu gdy 31 pazdziernika w Noc Duchow pojawia sie, ktos... nowy. Czarniwlosa Elena Englert wzbudza w szkole sensacje, dolacza do Hogwartu, do Gryffindoru, gdy jej rowiesnicy rozpoczeli 3 rok nauki. Wielu uwaza to za sprzeczne z zalozeniem Hogwartu, gdzie nauke rozpoczyna sie w wieku 11 lat, a tym czasem czternastoletnia Elena przekresla wszystkie szczegoly, lecz nikt na poczatku nie aka calej prawdy. Dopiero pozniej Harry, Ron i Hermiona postanawiaja zaprzyjaznic sie z "nowa". Czy Elena znalazla sie w Hogwarcie w celach nauki? Co laczy ja i Harrego? Czego o sobie nie wiedza? Czy Hogwart znow naraza sie na niebezpieczenstwo?

-Ale profesorze...
-Nie Harry. Taka jest prawda...
-Ale te wszystkie zapewnienia, Hagrid, rofesor McGonagall, nawet sam pan profesor...
-Harry zapomij co oni mowili. Zaakceptuj to. Na twoim miejscu bym sie cieszyl.
-Czy profesor rozumie? Przez 14 lat zylem w zapewnieniu, ze moi rodzice NIE zyja. Ciezko mi jest w to uwierzyc. 
-Harry, rozumiem cie ale zaklecie Iprovita tak dziala, nawet sam Voldemort...
-Jak to mozliwe?! Cale zycie myslalem, ze nie zyja, a tym czasem oni spokojnie zyja sobie w jakiejs ukrytej chatce! To nie dorzeczne!- Harry przemierzal pokoj, rwac wlosy i caly czas mowiac.
-Harry posluchaj profesora...- odezwala sie Elena ale natychmiast jej przerwano.
-A co ty mozesz wiedziec?! Jestes tylko zwyklym mugolakiem! Jakim cudem sie tu znalazlas?!- obrazal ja.
-Harry nic nie wiesz! Nie mozesz tak mowic. Gdybys wiedzial...- odezwal sie bialobrody.
-To mnie oswieccie!- warczal szatyn.
-Harry to nie jest takie latwe.- ostrzegal Dumbledore.
-Mamy czas. Teraz eliksiry.- usiadl na krzsle ustawionym obok gotelu Eleny, na przeciwko dyrektora.
-A wiec....- zaczal Albus.

I co sadzicie? Zapraszam do komentowania :) Polecajcie bloga, bede  wdzieczna. Dzisiaj pisalam konkurs o Harry! Grupowo moja szkola wywalczyla II miejsce :) Oby wiecej takich konkursow o Harrym sa super :)
Pozdrowionka Lena :*

1 komentarz:

  1. Witam, tutaj Bones z Wonder Templates. Zdaje się, że podałaś mi złego maila, więc proszę napisz do mnie jak najszybciej, gdyż mam twoje zamówienie, ale chcę się jeszcze skonsultować. Mojego maila znajdziesz na podstronie.
    Pozdrawiam,
    Bones

    OdpowiedzUsuń