środa, 7 maja 2014

Let's start my story about Harry Potter by me :)

Hej, hej!
Tak wiec witam was ponownie na moim blogu o.. Harrym Potterze. Jest to historia J. K. Rowling, swiatowy besteller, ja pozmieniam pare wydarzen, pare faktow, bohaterow i tak oto zaprezentuje sie moja nowa, calkowicie inna niz wszystkie historie mojego autorstwa, o przyjazni, czarach, ciemnych mocach i MILOSCI. Zapraszam do czytania.

Pierwszy rozdzial nie pojawi sie szybko, raczej pod koniec maja, kiedy zbiore mysli i zaplanuje cale opowiadanie, zbiore sie, napisze i kompletnie zmienie fabule w trakcie 3 rozdzialu, po czym kolo 10 postanowie wrocic do starej, po drodze do epilogu wszystko sie jeszcze zmieni, a pzedemna jeszcze zamowienie szablonu, byc moze zwiastunu i blog Breathe do porowadzenia :) Mam nadzieje, ze jeszcze sie tu "zobaczymy" chociaz by pod rozdzialami w komentarzach. Czekam na wasze opinie, co sadzicie o blogu o Harrym Potterze?

Pozdrawiam Lena :*


1 komentarz:

  1. ZACZNIJ WRESZCZIE PISAĆ :D haha i sam znalazłem twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń